skip to Main Content
Meer Uren, Meer Betrokkenheid, Betere Resultaten

Meer uren, meer betrokkenheid, betere resultaten

Rotterdam, oktober 2016

– 789 leerlingen, 65 ouders en heel veel leerkrachten deden de afgelopen drie jaar mee aan het onderzoek van het Verweij-Jonker Instituut naar de opbrengsten van Playing for Success Rotterdam.

94% van de ondervraagde ouders is positief tot zeer positief over het programma. Op de deelnemende scholen werd een krant verspreid vol interviews en een toelichting op de belangrijkste veranderingen.

Klik hier voor een digitale bladerversie van de krant.

Playing for Success blijft gesloten

De basisscholen mogen weer open, maar de meeste leercentra blijven voorlopig dicht. Als het kan, worden er wel online lessen gegeven. Er geldt een uitzondering voor zeer kwetsbare kinderen die ook eerder al terecht konden in sommige leercentra. De risico’s…

PFS Almere breidt uit: nu ook in de bibliotheek

Playing for Success Almere breidt uit met een nieuwe plek in de nieuwe bibliotheek van Almere. Het onderwijsprogramma krijgt hiermee een nieuw parel aan haar ketting, constateert PfS-voorzitter Susanne Olivier trots. De samenwerking is woensdagmiddag De Nieuwe Bibliotheek bekrachtigd in…
Back To Top