skip to Main Content
Meer Uren, Meer Betrokkenheid, Betere Resultaten

Meer uren, meer betrokkenheid, betere resultaten

Rotterdam, oktober 2016

– 789 leerlingen, 65 ouders en heel veel leerkrachten deden de afgelopen drie jaar mee aan het onderzoek van het Verweij-Jonker Instituut naar de opbrengsten van Playing for Success Rotterdam.

94% van de ondervraagde ouders is positief tot zeer positief over het programma. Op de deelnemende scholen werd een krant verspreid vol interviews en een toelichting op de belangrijkste veranderingen.

Klik hier voor een digitale bladerversie van de krant.

PFS Almere breidt uit: nu ook in de bibliotheek

Playing for Success Almere breidt uit met een nieuwe plek in de nieuwe bibliotheek van Almere. Het onderwijsprogramma krijgt hiermee een nieuw parel aan haar ketting, constateert PfS-voorzitter Susanne Olivier trots. De samenwerking is woensdagmiddag De Nieuwe Bibliotheek bekrachtigd in…

Ratho: onze nieuwe Microsoft-partner

Ratho is dé ICT-beheerder die het onderwijs vooruithelpt met slimme ICT-oplossingen. En daar maken we graag reclame voor.

Back To Top